Thursday 1 March 2012

sayangg :*

ya allah , terima kasih telah bagi aku semangat untuk kekal dgn dia . 
aku sayang dia sangat-sangat dia dah sempurnakan hari-hari aku :) 
buat masa sekarang aku ada masalah keluarga , aku tak sanggop 
nak tanggung semuanya . so aku share share lahh problem aku dgn 
dia , thanks coz paham bby sayang . sekarang ni kita form 5 lagi 7 
or 8 tahun lagi kita dah boleh kahwinkan sayang , awww *berangan 
kejap . aku mmg suka berangan nak kahwin dgn kau lahh biyy coz 
aku terlalu sayangkan kau sampai nafas aku berakhir :') k aku 
merepek . sekarang kau ni dah pandai jiwang jiwang kan sayang ,
siap nyanyi lagu kann . aww so sweet ayat ni jugak dia bagi kat aku
kt fb yang penting 'iloveyou nad samsoon :*' ya allah dia tak pernah 
mcm ni , dia betol betol sayangkan aku tapi aku je yang 
memperbodohkan dia . biyy iloveyousomuchh :*