Saturday 17 March 2012

HAPPY ANNIVESARY 2 YEARR SAYANG :D

k aku nak cerita ni :) aku hang hari sabtu bersamaan 17.3.2012 dan 
itu jugak tarikh anniversary aku dgn shuk . wink wink :* then ktorg 
carik admin VC family iaitu sis iymaa . sumpa penat kod ikut budak
budak VC ,sampai kaki aku melecet sini sana .then blablabla malas 
nak cerita panjang , last last aku dgn shuk lepak dgn sis iymaa dgn 
bakai suami dia , maro , HAHA yang lain semua buat hal sendiri 
sampai sis iyma dah tak larat . ktorg g KLCC ,then shuk ada buat
something tp aku tak ada mood then aku malukan dia dpn orang 
ramai :'/ kesian diaa . then aku pelikk kenapa sis bagi dia beg plastik
aku malas nak cakap banyak , aku just senyap je then dah penat 
kehulur kehilir , ktorg lepak lah foodcourt , makan makan semua .
HAHA yang tak boleh blahh tngok gelagat sis iyma aku dgn maro ,
HAHA kelakar kodd , merajuk mengalahkan budak kecikk :D then
sis iyma sakit kaki sebab melecet , yela mana taknya kehulur kehilir
melayan karenah budak budak , kecian tngok muka sis iymaa sampai
nak nangis kodd ;/ takpe lah sis , adek paham perasaan sis time tuu :)
yang paling penting adek happy lepak dgn sis dgn maro , yang si maro
ni pulokk tak habishabis perli aku , dia cakap aku 'pendek' , HAHA
 jahatkan ini budak :D then dah pukul 6 ,aku dgn shuk balik lahh ,
 tggu MONORAIL lambat gilaa kodd .ktorg lepak lah kejap , then
dah sampai . ktorg naik lah . dah sampai kt KLSENTRAL , ktorg 
beli tiket semua then tggu lagi , then aku cakap lah dgn shuk .'biy ,
apa benda kt dlm beg plastik tu .bukak skrg lahh ' :) aku buat muka
gedik :)then dia bagi lah bukak , aku tngokk :) wahh , teddy bear
dgn chocolate :) aku senyum sampai ke telingaa :) then aku cakap
lah ' biyy , chocolate ni makan sesamajum ' then dia pun jumm . tgh
makan ni , dia cakap 'bby , sini kejap' then aku dkt kan lah sikit . 
then AMIK KAUU ! dia celek chocolate kat mukaa aku , YA ALLAH
sumpa terok gilaa . aku apa lagi . aku cakap 'biyy , sini jap muka 
minyakk ' AMIK KAUU ! aku celek balik kat muka dia . HAHA 
padan muka dia . aku balas dendam . then budak budak yang tggu 
TRAIN , semua tngok kitorg tp ktorg buat bodoh jee . then TRAIN
dah sampai , ktorg masuklah , kt dlm TRAIN tu , tiba-tiba biyy aku
niyy demamm . YA ALLAH ! kesian gila aku tngok dia , aku suruh
dia baring kat bahu aku sampailah kt KTM TELUK PULAI , then
abg aku amik aku smpai ke rumahh , then aku patah balik amik dia
kt KTM tu :) then aku suruh dia makan ubat then tidur :)HAHA 
sampai sini je lahh , aku pun tak tahu apa aku merepek . 
hope korang enjoy :D